UBICOMP’s new CityLab

Discover the future of interactive technology at UBICOMP’s new CityLab, a space designed to showcase research and engage the community. Located in Oulu’s center, at Pakkahuoneenkatu 18, CityLab offers an immersive showroom featuring VR/AR demonstrations, highlighting our ‘perception engineering’ research. Visitors can see roaming robots and explore interactive exhibits, while adults can sign up for research participation via Sona Systems. Join us at the CityLab to experience the forefront of ubiquitous computing and meet our expert researchers leading advancements in collective computing, design research, edge computing, and perceptual engineering.
In Finnish
Tule tutustumaan interaktiivisen teknologian tulevaisuuteen UBICOMPin uudessa CityLabissa, joka on suunniteltu esittelemään tutkimusta ja osallistamaan yhteisöä. Oulun keskustassa sijaitseva CityLab tarjoaa immersiivisen showroomin, jossa voit kokea VR/AR-demonstratioita ja tutustua ”perseptiotekniikka” tutkimukseemme. Vierailijat voivat nähdä liikkuvia robotteja ja tutkia interaktiivisia näyttelyitä, ja aikuiset voivat ilmoittautua tutkimukseen osallistujiksi Sona Systemsin kautta. Liity seuraamme CityLabiin, koe jokapaikan tietotekniikan huippuosaaminen ja tapaa asiantuntijatutkijamme, jotka johtavat edistystä muun muassa joukkolaskennan, suunnittelututkimuksen, reunalaskennan ja perseptiotekniikan alalla.
Contact person
​Planning Officer of Human Participant Research